Minimalistiskt inlägg.

Usch, vart tar dygnen vägen. Jag jobbar eftermiddagar nu, (14 till 22), vilket innebär att jag åker hemifrån vid 1230 och kommer hem 2300. Jag vet inte varför detta är sämre, men jag tycker att jag sover bort all min lediga tid med de här arbetstiderna. Som tur är jobbar jag bara så i några dagar. Några av de få vakna timmarna jag har ska jag spendera genom att hjälpa en kompis flytta, Skövdebostäder tycker visst inte att hon är student längre, så hon får maka sig till en vanlig lägenhet.

Det blev inte mycket till blogg denna veckan, gör mitt bästa för att skylla på mina arbetstider. Nu ska jag trolla ihop någon slags matlåda och sen bär det iväg till ett flyttlass.

//Valross - Vidare anser jag att FRA-lagen borde förstöras.

Comments
Postat av: sanna

Godmorgon:)

Ha en fin dag

2008-07-01 @ 09:58:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: mingla

får du betalt för att blogga? tycker alla verkar få det nu för tiden :)

2008-07-01 @ 10:00:23
URL: http://heymingla.blogg.se/

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0